
این خط... این نشون
به همون خدایی که می پرستی
من...جاده رو هم از رفتنت پشیمون می کنم !
قرار نیست من هم دل کسی رو بسوزونم
به جاش کسی رو که وارد زندگیم میشه اینقد خوشبخت می کنم
که به هر روزی که جای او نیستی به خودت لعنت بفرستی!
خاطرات یک پسر تنها ...ما را در سایت خاطرات یک پسر تنها دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 14